استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی و تامین اجتماعی پیامی صادر كرد .
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد ، محمدرضا فلاح زاده در این پیام آورده است : در آموزه های آسمانی و اصیل دین مبین اسلام ، پیوسته به احسان و دست گیری از کسانی سفارش شده است که به کمک و یاری ، نیازمند هستند . دستی که معبر نیکی و مجرای امداد باشد ، دست خداست که از آستین خلق بیرون آمده است و بهزیستی و کمک رسانی به هر شیوه ای که امکان آن فراهم شود ، لطفی است که شامل حال نیکوکاران می شود .
سلامت جسم ، جان و روان ، زیربنایی ترین عامل پیشرفت و تکامل جامعه است . این مهم ، جز از منظر کمک و یاری رساندن به مدد جویان نیازمند و رسیدگی به امور معلولین ، آسیب دیدگان اجتماعی و محرومین میسر نخواهد شد که این وظیفه خطیر و ارزشمند پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بر عهده سازمان بهزیستی گذاشته شده است . این سازمان ، به منظور گسترش رحمت الهی در جامعه و حفظ ارزش ها و کرامات والای انسانی ، به طور علمی به بررسی نارساییها و مشکلات اجتماعی می پردازد و با بهره گیری از توان نیروها و كارشناسان خدوم ، از خودگذشته و خلاق ، معضلهای اجتماعی را به صورت ریشه ای درمان می نمایند كه شایسته تقدیر و قدردانی است . این فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ( مدظله العالی ) كه" هر انسانی واقعا اگر بخواهد یك عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام دهد یكی از مكانهایی كه این كار در آنجا عملی است سازمان بهزیستی است : " بیش از پیش جایگاه مقدس و مهم این سازمان را نمایان می سازد .
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی ، این ایام را به همه مددكاران فداكار و مددجویان عزیز و گرانقدر تحت پوشش این نهاد خدمتگزار تبریك گفته و موفقیت همگان را در راه كمك رسانی به محرومین ، نیازمندان و معلولین جامعه ، در راستای آرمانهای بلند امام راحل عظیم الشان ( ره) ، منویات مقام معظم رهبری ( العالی مدظله ) و سیاست های دولت خدمتگزار از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا